Veelgestelde vragen
Voor een snel antwoord op de meest gestelde vragen. Maar kunt natuurlijk ook bellen binnen onze openingstijden.
Aangepaste Openingstijden |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
en uiteraard op afspraak buiten de openingstijden |
Kan ik wachten op het graveren?
Nee, het instellen van de machines kost tijd. Wij bundelen daarom de artikelen met dezelfde instellingen. Dat scheelt veel tijd, en daarmee uw kosten.
Is het mogelijk de sportprijzen meteen mee te nemen?
In deze snelle tijd komen mensen steeds later bestellen. Jammer, want een toernooi wordt lang van tevoren aangeven op de clubagenda. Het kost tijd om de sportprijzen te bestellen en graveren, hiervoor hebben we een aantal werkdagen nodig. Het antwoord is dus nee. Hoe graag we het ook anders zouden willen.
Is het mogelijk de geschenken meteen mee te nemen?
Zonder gravure wel. Met gravure niet.
Waarom is jullie showroom niet de hele dag open?
In tegenstelling tot een winkel komen er bij ons niet de hele dag mensen in de showroom.
De meeste verenigingen hebben bestaansrecht door de inzet van vrijwilligers. Deze mensen werken overdag en spreken liever ’s avonds af. Graveren vereist concentratie en steeds van je werk afgeleid worden is niet wenselijk.
Ik heb een vraag, maar kan jullie nu niet bereiken.
Om mooi te graveren is concentratie nodig. Een fout is zo gemaakt en kan grote, soms kostbare, gevolgen hebben.
Tijdens de openingstijden van de showroom staan wij u graag persoonlijk of telefonisch te woord. Wilt u ons daarbuiten bereiken, dan vragen wij u een mail te sturen. Wij controleren de mail zeer regelmatig en proberen zo snel mogelijk te antwoorden.
Waarom is graveren meestal in outline?
Graveren is het krassen in een voorwerp met een harde naald. Het vullen van vlakken zou betekenen dat we heel veel strepen naast elkaar moeten zetten. Dit is lelijk en tijdrovend. De klanten die u (tegen beter weten in) zijn voorgegaan waren uiteindelijk nooit enthousiast over hun keuze. Als we met de laser graveren kunnen we wel vlakken vullen. Materiaal, afmeting en gewenst eindresultaat zijn dan bepalend.
Wat als ik het graveervoorstel niet mooi vind?
Geen probleem. Mail ons de aanpassing en wij sturen een nieuw voorstel. Ook dit kan nog aangepast worden. We beginnen nooit voor u tevreden bent en ons het startsein geeft. Als het om grote aantallen gaat maken we een proefgravure. De klant heeft dan een optimaal beeld van het eindresultaat.
Nu op Twitter
@"AMNESIA | The Musical"linkedin.com/pulse/amnesia-… op @LinkedIn